niedziela, 11 listopada 2012

Warta - dodatek specjalny


Redakcja biuletynu „Warta” wydała niedawno dodatek specjalny pod tytułem: „GRUPA AA FUNDAMENTEM TRZECH LEGATÓW AA”. Bardzo dobry pomysł, bo chociaż tekst ten powstał w sierpniu 2012 i od pewnego czasu krążył w sieci, nie był więc zupełnie nieznany, to jednak nie wszyscy mają dostęp do Internetu i nie wszyscy lubią czytać długie teksty z ekranu monitora. W każdym razie mam, zdobyłem, przeczytałem (kolejny raz) i powiem krótko – dobra robota!

Od wielu lat brakowało nam opracowania, które w przystępny, wręcz „łopatologiczny” sposób wyjaśniałoby prostym jak ja ludziom, czym są Trzy Legaty, zwane czasem Dziedzictwami (Zdrowienia, Jedności i Służby), czyli 12 Kroków, 12 Tradycji i 12 Koncepcji, w jaki sposób powiązane są ze sobą, jaki wpływ mają na życie anonimowego alkoholika w Polsce, na moje życie. Uważam, że znajomość tej broszury jest niezbędna dla każdego alkoholika, kto swoją przynależność do Wspólnoty i trzeźwienie traktuje poważnie.

Ze Wstępu:
Temat – moim zdaniem – niezwykle ważny, bo dopiero wszystkie Trzy Legaty AA składają się na kompletny zestaw zasad Anonimowych Alkoholików. Dopiero znajomość wszystkich Trzech Legatów i kierowanie się ich duchem w swoim postępowaniu – może być gwarancją mojego pełnego zdrowienia. W takim stopniu, że czyni mnie to również przygotowanym i gotowym do skutecznego budowania w AA takich wartości, jak poczucie bycia bezpiecznym w AA, duchowe braterstwo członków naszej Wspólnoty czy jej jedność.


Ciąg dalszy oraz dużo, dużo więcej w moich książkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz